mandag 3. mars 2014

Rise and shine!

Jeg skal ikke si at vi er den typiske rosabloggeren hvor vi priser mandager og tenker at det er den beste dagen i uka, med motto som "ny uke - nye muligheter". Klart, vi vil tenke sånn, alle vil vel tenke sånn, og vi jobber med oss selv hver eneste mandag morgen, særlig når vi skvetter ut fra den deilige drømmen når klokka vekker oss altfor tidlig etter en enda bedre helg.

I dag må jeg si at det er et aldri så lite unntak. Jeg nyter det. Rise and shine, mandag!

Jeg så heldig å ha seinvakt i dag, og jeg kunne sove nesten så lenge jeg ville, men i går kveld bestemte meg for å ha vekkerklokken til senest 08:30. Jeg elsker stille og rolige morgener. I dag våknet jeg mye før klokken ringte. Deilig. Mer ut av dagen! 

Denne mandagen er det derfor fint å tenke over hva jeg er glad for akkurat nå. Du vet, de små tingene i hverdagen:

  • Seinvakt, særlig når det kun er èn hver måned. Da smaker den ekstra godt når den kommer
  • Å snu seg rundt og sove lengre når mannen sin vekkerklokke ringer
  • Våkne før vekkerklokken (min), og føle meg uthvilt
  • Perfekt hårdag, håret ligger akkurat der jeg ønsker at det skal ligge
  • Jeg har på meg yndligsfargene mine, blå og beig
  • Frokost i mitt tempo med deilig ferskpresset juice
  • Kaffe som jeg nipper til akkurat nå. Kaffe!
  • Jeg skal lakkere neglene mine etterpå, før jobb, med en neglelakk jeg har fått av bestis
  • Det er grått ute (jeg er ikke så veldig glad for det), men jeg har bestemt meg for å fargelegge dagen det beste jeg kan med smil, klemmer og positivitet
  • God morgen - mld fra mannen min
  • Mars viser seg på kalenderen, våren er kommet!
  • Stjerne og Drops, med familie, møttes i går 

Med ønske om en fargerik og positiv mandag til dere alle sammen!



/Stjerne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar